Contact

Krijg professionele hulp en advies van een van onze erkende dealers. Laat je gegevens weten door het formulier of een van de onderstaande contactmethodes te gebruiken en wij zorgen ervoor dat een gespecialiseerde dealer contact met je opneemt.

Via e-mail:

E-mail: cs@sunrisemedical.be

Via telefoon:

Contact Customer Services op +32 (0)2 - 588 23 71

Neem online contact met ons op:

Als je jonger dan 18 bent, geef ons dan geen persoonlijke informatie over jezelf. Je kan hier meer over lezen in onze richtlijnen voor gegevensverwerking in ons privacybeleid.

Hoe gebruiken we jouw informatie?

Sunrise Medical zal de informatie die je aan ons geeft gebruiken om op jouw vraag te reageren. Dit kan inhouden dat we jouw persoonlijke gegevens doorgeven aan andere interne afdelingen om te helpen met je vraag of het beantwoorden hiervan. We zullen jouw persoonlijke gegevens nooit bekendmaken of delen met andere partijen. Jouw gegevens worden opgeslagen in het Verenigd Koninkrijk en worden niet langer dan twee jaar na jouw laatste interactie met ons bewaard.

Als je persoonlijke informatie (zoals je beperking) wilt inzenden, neem dan telefonisch contact met ons op.

Meld je aan voor onze e-mailnieuwsbrieven

Veelgestelde vragen

Onze Built-4-Me team kan alles bieden wat je nodig hebt - van complexe oplossingen zoals elektronische rolstoelbediening tot aangepaste framekleuren. We helpen je met alles wat je nodig hebt, ongeacht hoe moeilijk het is.

Je moet eerst contact opnemen met je dealer. Zij helpen je bij het invullen van het standaard orderformulier voor het product waarin je geïnteresseerd bent - en ook het Built-4-Me bestelformulier (waar je de details van de aanpassing die je nodig hebt). Geef zoveel mogelijk informatie over je aanpassing, omdat dit ons helpt te begrijpen wat je nodig hebt en zo de meest geschikte oplossing kunnen bieden.

Voor vragen met betrekking tot je bestelling moet je altijd contact opnemen met de dealer waar de bestelling is geplaatst.

Ons doel is om je altijd de veiligste en meest effectieve oplossing te bieden. Daarom worden alle aanvragen voor maatwerk rolstoelen eerst onderworpen aan een risicoanalyse. Omdat wij alleen veilige oplossingen willen bieden, kunnen we in sommige gevallen de aanpassing weigeren als deze niet aan onze veiligheidseisen voldoet.

Ze moeten het product kennen waarvoor je de aanpassing wilt, afmetingen van de klant, sociale details (zoals de dagelijkse omgeving waarin de rolstoel zal worden gebruikt) en natuurlijk details van de daadwerkelijke aanpassing.

Geef zoveel mogelijk informatie als je kan. Dit zal onze experts enorm helpen jouw bestaande of toekomstige behoeften te begrijpen om zo de beste oplossing voor jou te kunnen bieden. Tekeningen, foto's of illustraties van de voorgestelde oplossing zijn altijd handig, evenals een foto van hoe je momenteel in je rolstoel zit.