Ik heb een vraag over mijn bestelling. Met wie kan ik contact opnemen?
Voor vragen met betrekking tot je bestelling, moet je contact opnemen met de dealer bij wie de bestelling is geplaatst.
Wanneer komt mijn product binnen?
Neem voor vragen met betrekking tot je bestelling contact op met de dealer bij wie je het product hebt besteld.
Kan ik alleen om complexe aanpassingen vragen?
Onze Built-4-Me team kan alles bieden wat je nodig hebt - van complexe oplossingen zoals elektronische rolstoelbediening tot aangepaste framekleuren. We helpen je met alles wat je nodig hebt, ongeacht hoe moeilijk het is.
Hoe kan ik een maatwerk rolstoel bestellen?
Je moet eerst contact opnemen met je dealer. Zij helpen je bij het invullen van het standaard orderformulier voor het product waarin je geïnteresseerd bent - en ook het Built-4-Me bestelformulier (waar je de details van de aanpassing die je nodig hebt). Geef zoveel mogelijk informatie over je aanpassing, omdat dit ons helpt te begrijpen wat je nodig hebt en zo de meest geschikte oplossing kunnen bieden.
Ik heb een vraag over mijn Built-4-Me bestelling. Met wie kan ik contact opnemen?
Voor vragen met betrekking tot je bestelling moet je altijd contact opnemen met de dealer waar de bestelling is geplaatst.
Zijn alle aanpassingen mogelijk?
Ons doel is om je altijd de veiligste en meest effectieve oplossing te bieden. Daarom worden alle aanvragen voor maatwerk rolstoelen eerst onderworpen aan een risicoanalyse. Omdat wij alleen veilige oplossingen willen bieden, kunnen we in sommige gevallen de aanpassing weigeren als deze niet aan onze veiligheidseisen voldoet.
Welke informatie zal een dealer aan mij vragen?
Ze moeten het product kennen waarvoor je de aanpassing wilt, afmetingen van de klant, sociale details (zoals de dagelijkse omgeving waarin de rolstoel zal worden gebruikt) en natuurlijk details van de daadwerkelijke aanpassing.
Geef zoveel mogelijk informatie als je kan. Dit zal onze experts enorm helpen jouw bestaande of toekomstige behoeften te begrijpen om zo de beste oplossing voor jou te kunnen bieden. Tekeningen, foto's of illustraties van de voorgestelde oplossing zijn altijd handig, evenals een foto van hoe je momenteel in je rolstoel zit.
Kan ik een product rechtstreeks bij Sunrise Medical kopen?
Sorry, onze producten kunnen alleen gekocht worden via ons netwerk van dealers. Neem contact met ons op om jouw dichtstbijzijnde dealer te vinden.
Kan ik een gedrukte productbrochure krijgen?
Ja. Neem contact met ons op met het product waarin je geïnteresseerd bent en we zullen een exemplaar per post naar je verzenden.
Kan Sunrise Medical een product aan mij doneren?
Jammer genoeg kunnen we geen producten schenken aan particulieren.
Bieden jullie financiering aan voor een product?
Onze producten kunnen allen gekocht worden via ons dealernetwerk. Velen van hen bieden financieringsopties aan. Neem contact met ons op om jouw dichtstbijzijnde dealer te vinden.
Doen jullie ook passingen met jullie product?
Ja, je kan online een gratis pasafspraak maken door het formulier in te vullen op de desbetreffende productpagina. Je kan ook contact met ons opnemen.
Hoeveel kost een rolstoel?
Dit hangt volledig af van de keuzes die je maakt. De basisprijs (met de standaardopties geselecteerd) is te vinden op de prijslijst van het product. Als je jouw rolstoel privé wilt kopen, raden wij je aan om contact op te nemen met ons Experience Center.
Ik zou graag een foto zien van een optie op een product voordat ik ga bestellen. Waar kan ik het zien?
Veel van onze opties en accessoires zijn zichtbaar door te klikken op het tabblad 'Opties en accessoires' bij het product. Als dit niet beschikbaar is, raadpleeg dan de prijslijst van het product.
Waar kan ik hulp en advies krijgen over welk product dat geschikt is voor mij?
Je dichtstbijzijnde dealer helpt je graag verder. Zij beoordelen vervolgens wat je nodig hebt en helpen je kostenloos om een geschikt product voor je te vinden.