25/05/2020

→ Update 25 mei 2020

Het coronavirus (COVID-19) leidt tot veel vragen, zeker voor een wereldwijd georiënteerd bedrijf als Sunrise Medical. Voor onze werknemers en klanten nemen wij wereldwijd maatregelen om risico’s te beperken en volgen daarbij de internationale richtlijnen die worden toegepast door de World Health Organisation, deze kunnen verschillen van land tot land. In België volgen wij nauwlettend de adviezen van het FOD Volksgezondheid en daarop passen wij onze uitgebreide voorzorgsmaatregelen aan om verspreiding van het virus te voorkomen.

Hygiëne

Wij schudden geen handen meer en verzoeken u ook de andere hygiënemaatregelen in acht te nemen:

  • was uw handen regelmatig
  • hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog
  • gebruik papieren zakdoekjes
  • houdt 1.5 meter afstand.

Afspraken

Heeft u een afspraak met ons bijvoorbeeld ter ondersteuning van het leveren, aanmeten, aanpassen of repareren van een hulpmiddel, dan zullen wij met u overleggen hoe deze het beste vorm te geven met de eventueel benodigde voorzorgsmaatregelen. Dit kan ook betekenen dat wij de afspraak bijvoorbeeld middels technologische oplossingen voortzetten, verzetten of verplaatsen.

Heeft u griepverschijnselen (verkouden, koorts, hoesten) of bent u naar een risicogebied geweest? Dan verzoeken wij u de afspraak met ons te annuleren of op een andere wijze voort te zetten (bijv. telefonisch).

Leveringen

Op dit moment heeft het coronavirus (COVID-19) incidenteel door bepaalde toeleveringen en distributie invloed op onze leveringen. Mocht dit veranderen, dan houden wij onze zakelijke klanten actief op de hoogte.

Bereikbaarheid

Wij zijn bereikbaar en onze dienstverlening gaat gewoon door. Wilt u weten wat het coronavirus (COVID-19) voor u betekent, dan verwijzen wij u naar de website van het FOD Volksgezondheid.

Heeft u nog vragen? Dan kunt u bellen met uw reguliere contactpersoon of met onze Customer Service afdeling via 02 - 588 23 71 of info@sunrisemedical.be.

 

→ Update 18 maart 2020

Afspraken

Heeft u een afspraak met ons dan zullen wij met u overleggen om en hoe deze anders vorm te geven, in ieder geval tot nadere berichtgeving. Dit kan betekenen dat wij de afspraak bijvoorbeeld middels technologische oplossingen voortzetten, verzetten of verplaatsen.

Heeft u griepverschijnselen (verkouden, koorts, hoesten) of bent u naar een risicogebied geweest? Dan verzoeken wij u de afspraak met ons te annuleren of op een andere wijze voort te zetten (bijv. telefonisch).

 

→ Update 12 maart 2020

Hygiëne

Wij schudden geen handen meer en verzoeken u ook de andere hygiënemaatregelen in acht te nemen:

  • was uw handen regelmatig
  • hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog
  • gebruik papieren zakdoekjes.

Afspraken

Heeft u een afspraak met ons in een wooncentra of in of vanuit Nederland, dan zullen wij met u overleggen om en hoe deze anders vorm te geven, in ieder geval tot nadere berichtgeving. Dit kan betekenen dat wij de afspraak bijvoorbeeld middels technologische oplossingen voortzetten, verzetten of verplaatsen.

Heeft u griepverschijnselen (verkouden, koorts, hoesten) of bent u naar een risicogebied geweest? Dan verzoeken wij u de afspraak met ons te annuleren of op een andere wijze voort te zetten (bijv. telefonisch).

Leveringen

Op dit moment heeft het coronavirus (COVID-19) niet of nauwelijks invloed op onze leveringen. Mocht dit veranderen, dan houden wij onze zakelijke klanten actief op de hoogte.