Kan ik een product rechtstreeks bij Sunrise Medical kopen?
Sorry, onze producten kunnen alleen gekocht worden via ons netwerk van dealers. Neem contact met ons op om jouw dichtstbijzijnde dealer te vinden.
Kan ik een gedrukte productbrochure krijgen?
Ja. Neem contact met ons op met het product waarin je geïnteresseerd bent en we zullen een exemplaar per post naar je verzenden.
Kan Sunrise Medical een product aan mij doneren?
Jammer genoeg kunnen we geen producten schenken aan particulieren.
Bieden jullie financiering aan voor een product?
Onze producten kunnen allen gekocht worden via ons dealernetwerk. Velen van hen bieden financieringsopties aan. Neem contact met ons op om jouw dichtstbijzijnde dealer te vinden.
Doen jullie ook passingen met jullie product?
Ja, je kan online een gratis pasafspraak maken door het formulier in te vullen op de desbetreffende productpagina. Je kan ook contact met ons opnemen.
Hoeveel kost een rolstoel?
Dit hangt volledig af van de keuzes die je maakt. De basisprijs (met de standaardopties geselecteerd) is te vinden op de prijslijst van het product. Als je jouw rolstoel privé wilt kopen, raden wij je aan om contact op te nemen met ons Experience Center.
Ik zou graag een foto zien van een optie op een product voordat ik ga bestellen. Waar kan ik het zien?
Veel van onze opties en accessoires zijn zichtbaar door te klikken op het tabblad 'Opties en accessoires' bij het product. Als dit niet beschikbaar is, raadpleeg dan de prijslijst van het product.
Waar kan ik hulp en advies krijgen over welk product dat geschikt is voor mij?
Je dichtstbijzijnde dealer helpt je graag verder. Zij beoordelen vervolgens wat je nodig hebt en helpen je kostenloos om een geschikt product voor je te vinden.
Waar kan ik één van jullie producten zien of uitproberen?
Je dichtstbijzijnde dealer heeft een ruim assortiment aan producten in hun showroom staan die je kan bekijken of uitproberen. Je kan ook een pasafspraak in ons Experience Center maken voor het product waarin je geïnteresseerd bent via de desbetreffende productpagina. Je kan ook contact met ons opnemen.
Wie is mijn dichtstbijzijnde dealer?
Neem contact met ons op, geef je postcode aan ons door en wij helpen je graag met het vinden van de dichtstbijzijnde dealer.
Waarom kan ik prijs voor een product niet terugvinden op jullie website?
Onze producten kunnen alleen gekocht worden via ons netwerk van dealers. Je kan de aanbevolen basisprijs terugvinden op de prijslijst van het product, maar dit is slechts een richtprijs en de basisprijs van je dealer kan verschillen.
Hoe regel ik een onderhoudsbeurt voor mijn product?
Neem contact op met jouw dealer bij wie je het product hebt gekocht. Weet je niet meer wie dat was of ben je opzoek naar een andere dealer? Neem dan contact op met ons en wij proberen je verder te helpen.
Ik heb een product van Sunrise Medical dat ik niet langer nodig heb, kunnen jullie dat komen ophalen?
Wij zijn alleen de fabrikant en nemen geen producten terug. Je kan overwegen om het product aan een liefdadigheidsorganisatie te schenken.
Ik heb advies nodig over een probleem met mijn product van Sunrise Medical. Met wie kan ik contact opnemen?
Je eerste aanspreekpunt als er een probleem voordoet, is de dealer bij wie je het product van Sunrise Medical hebt gekocht. Weet je niet meer wie dat was? Neem dan contact op met ons en wij proberen je verder te helpen.
Ik heb een gebruikershandleiding of andere documentatie nodig voor een product, waar kan ik het downloaden?
Documentatie voor huidige producten en producten die niet meer verkocht worden, zijn te vinden op onze Support pagina. Zoek gewoon op het product dat je nodig hebt.