Consumenten Support / Veelgestelde vragen / Hulp en ondersteuning

Hulp en ondersteuning

We hebben antwoorden gevonden voor:

Sorry, onze producten kunnen alleen gekocht worden via ons netwerk van dealers. Neem contact met ons op om jouw dichtstbijzijnde dealer te vinden.

Ja. Neem contact met ons op met het product waarin je geïnteresseerd bent en we zullen een exemplaar per post naar je verzenden.

Jammer genoeg kunnen we geen producten schenken aan particulieren.

Onze producten kunnen allen gekocht worden via ons dealernetwerk. Velen van hen bieden financieringsopties aan. Neem contact met ons op om jouw dichtstbijzijnde dealer te vinden.

Ja, je kan online een gratis pasafspraak maken door het formulier in te vullen op de desbetreffende productpagina. Je kan ook contact met ons opnemen.

Dit hangt volledig af van de keuzes die je maakt. De basisprijs (met de standaardopties geselecteerd) is te vinden op de prijslijst van het product. Als je jouw rolstoel privé wilt kopen, raden wij je aan om contact op te nemen met ons Experience Center.

Veel van onze opties en accessoires zijn zichtbaar door te klikken op het tabblad 'Opties en accessoires' bij het product. Als dit niet beschikbaar is, raadpleeg dan de prijslijst van het product.

Je dichtstbijzijnde dealer helpt je graag verder. Zij beoordelen vervolgens wat je nodig hebt en helpen je kostenloos om een geschikt product voor je te vinden.

Je dichtstbijzijnde dealer heeft een ruim assortiment aan producten in hun showroom staan die je kan bekijken of uitproberen. Je kan ook een pasafspraak in ons Experience Center maken voor het product waarin je geïnteresseerd bent via de desbetreffende productpagina. Je kan ook contact met ons opnemen.

Neem contact met ons op, geef je postcode aan ons door en wij helpen je graag met het vinden van de dichtstbijzijnde dealer.

Onze producten kunnen alleen gekocht worden via ons netwerk van dealers. Je kan de aanbevolen basisprijs terugvinden op de prijslijst van het product, maar dit is slechts een richtprijs en de basisprijs van je dealer kan verschillen.

Neem contact op met jouw dealer bij wie je het product hebt gekocht. Weet je niet meer wie dat was of ben je opzoek naar een andere dealer? Neem dan contact op met ons en wij proberen je verder te helpen.

Wij zijn alleen de fabrikant en nemen geen producten terug. Je kan overwegen om het product aan een liefdadigheidsorganisatie te schenken.

Je eerste aanspreekpunt als er een probleem voordoet, is de dealer bij wie je het product van Sunrise Medical hebt gekocht. Weet je niet meer wie dat was? Neem dan contact op met ons en wij proberen je verder te helpen.

Documentatie voor huidige producten en producten die niet meer verkocht worden, zijn te vinden op onze Support pagina. Zoek gewoon op het product dat je nodig hebt.

       
  • 1
  •  
  • 2
  •