Hoe regel ik een onderhoudsbeurt voor mijn product?
Neem contact op met jouw dealer bij wie je het product hebt gekocht. Weet je niet meer wie dat was of ben je opzoek naar een andere dealer? Neem dan contact op met ons en wij proberen je verder te helpen.
Ik heb een product van Sunrise Medical dat ik niet langer nodig heb, kunnen jullie dat komen ophalen?
Wij zijn alleen de fabrikant en nemen geen producten terug. Je kan overwegen om het product aan een liefdadigheidsorganisatie te schenken.
Ik heb advies nodig over een probleem met mijn product van Sunrise Medical. Met wie kan ik contact opnemen?
Je eerste aanspreekpunt als er een probleem voordoet, is de dealer bij wie je het product van Sunrise Medical hebt gekocht. Weet je niet meer wie dat was? Neem dan contact op met ons en wij proberen je verder te helpen.
Ik heb een gebruikershandleiding of andere documentatie nodig voor een product, waar kan ik het downloaden?
Documentatie voor huidige producten en producten die niet meer verkocht worden, zijn te vinden op onze Support pagina. Zoek gewoon op het product dat je nodig hebt.
Mijn product moet gerepareerd worden, met wie moet ik contact opnemen?
Je eerste aanspreekpunt voor reparaties van producten is de dealer bij wie je jouw product hebt gekocht. Als je niet meer weet wie dat was, neem dan contact op met ons.
Wat is de garantietermijn van mijn product?
Informatie over de garantie is te vinden in de gebruikershandleiding van jouw product. Kan je de handleiding niet meer vinden? Download een versie online.
Waar kan ik reserveonderdelen kopen?
Reserveonderdelen zijn beschikbaar via ons netwerk van erkende dealers. Neem contact met ons op om de dichtstbijzijnde dealer te vinden. Helaas kunnen we geen reserveonderdelen direct verkopen.