Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een onderhoudsbeurt of reparatie nodig?

Wil je een reparatie of service regelen?

We hopen dat je een probleemloze ervaring hebt met jouw product van Sunrise Medical. Maar mocht er toch een probleem voordoen, dan is de dealer waar je jouw product oorspronkelijk hebt gekocht of gekregen het eerste aanspreekpunt. Ze zijn opgeleid om problemen in kaart te brengen en het op te lossen, inclusief reparaties onder garantie en het uitvoeren van service aan jouw product.

Weet je niet meer waar je jouw product hebt gekocht?

Contact

Nog steeds hulp nodig?

Online

Email

We reageren binnen 24 uur.

Facebook Messenger

Tussen 9.00 en 17.00 uur | maandag t/m vrijdag.

Bel

 

+32 (0)2 - 588 23 71

Tussen 9.00 en 17.00 uur | maandag t/m vrijdag.

Business Support

 

Ontmoet het team

Als je hulp en ondersteuning nodig hebt met betrekking tot jouw bedrijf met Sunrise Medical, is hier een lijst met mensen die mogelijk kunnen helpen.