Kan ik alleen om complexe aanpassingen vragen?
Onze Built-4-Me team kan alles bieden wat je nodig hebt - van complexe oplossingen zoals elektronische rolstoelbediening tot aangepaste framekleuren. We helpen je met alles wat je nodig hebt, ongeacht hoe moeilijk het is.
Hoe kan ik een maatwerk rolstoel bestellen?
Je moet eerst contact opnemen met je dealer. Zij helpen je bij het invullen van het standaard orderformulier voor het product waarin je geïnteresseerd bent - en ook het Built-4-Me bestelformulier (waar je de details van de aanpassing die je nodig hebt). Geef zoveel mogelijk informatie over je aanpassing, omdat dit ons helpt te begrijpen wat je nodig hebt en zo de meest geschikte oplossing kunnen bieden.
Ik heb een vraag over mijn Built-4-Me bestelling. Met wie kan ik contact opnemen?
Voor vragen met betrekking tot je bestelling moet je altijd contact opnemen met de dealer waar de bestelling is geplaatst.
Zijn alle aanpassingen mogelijk?
Ons doel is om je altijd de veiligste en meest effectieve oplossing te bieden. Daarom worden alle aanvragen voor maatwerk rolstoelen eerst onderworpen aan een risicoanalyse. Omdat wij alleen veilige oplossingen willen bieden, kunnen we in sommige gevallen de aanpassing weigeren als deze niet aan onze veiligheidseisen voldoet.
Welke informatie zal een dealer aan mij vragen?
Ze moeten het product kennen waarvoor je de aanpassing wilt, afmetingen van de klant, sociale details (zoals de dagelijkse omgeving waarin de rolstoel zal worden gebruikt) en natuurlijk details van de daadwerkelijke aanpassing.
Geef zoveel mogelijk informatie als je kan. Dit zal onze experts enorm helpen jouw bestaande of toekomstige behoeften te begrijpen om zo de beste oplossing voor jou te kunnen bieden. Tekeningen, foto's of illustraties van de voorgestelde oplossing zijn altijd handig, evenals een foto van hoe je momenteel in je rolstoel zit.